Veelgestelde vragen

1.   Wat met Corona? Krijg ik bij annulatie mijn geld terug?

  • De Bouwroute wordt volledig coronaproof georganiseerd. Indien nodig kunnen er verschillende scenario’s uitrollen om de Bouwroute veilig en succesvol te laten plaatsvinden.  Op de website voorzien we onder andere de optie om met tijdssloten te werken. U kan zelf aangeven of u tijdens de Bouwroute enkel op afspraak werkt. Zo hebt u zelf in de hand hoeveel deelnemers er die dag langskomen. Een combinatie van afspraken en vrij bezoek is ook mogelijk. Dit bepaalt u helemaal zelf.
  • Wanneer het onmogelijk blijkt om de Bouwroute veilig en succesvol te laten plaatsvinden, dan verplaatsen we de editie naar 2023. Bij een verplaatsing krijgt u de keuze om uw inschrijving kosteloos mee te verplaatsen of u kan annuleren met volledige teruggave van uw inschrijvingsgeld. De verplaatsing gebeurt zeker in volgende gevallen:
    • Volledige lockdown van de showrooms
    • Het is enkel mogelijk om een showroom alleen te bezoeken.

2.   Ik wil de bezoekers graag op afspraak ontvangen. Is dat mogelijk?

Dat kan zeker. In uw bedrijfsprofiel kan u aanvinken indien u enkel op afspraak wil werken. Een combinatie van vrije bezoeken en bezoeken op afspraak is ook mogelijk. Als u op afspraak wil werken, kunnen de deelnemers hier op klikken en sturen ze zo automatisch een mailtje naar uw contactadres.

3.   Kan ik deelnemen zonder dat ik een showroom/atelier heb?

Er zijn verschillende mogelijkheden:

  • U stelt uw kantoor open.
  • U ontvangt bezoekers in een project of kijkwoning die u realiseerde.
  • U stelt een werf waar u momenteel aan het werk bent open. Zo zien de deelnemers meteen uw verwezenlijkingen.
  • De laatste mogelijkheid is dat u terecht kan bij een collega. We nemen persoonlijk met u contact op en zoeken naar een oplossing.

4.   Kan ik mijn werf/project/kijkwoning openstellen?

Natuurlijk. Als u zelf geen vestiging hebt, kan u gerust het adres van een kijkwoning/werf of project doorgeven. Zo kunnen de deelnemers direct uw resultaten en manier van werken zien.

5.   Kan ik met verschillende collega’s deelnemen op één plaats?

Absoluut, samenwerken kan enkel maar versterkend zijn. Wel is het zo dat elk deelnemend bedrijf een inschrijving dient te betalen.

6.   Waarom moet ik zeker deelnemen aan de Bouwroute? Wat zijn mijn voordelen?

  • Uw bedrijf staat in de kijker tijdens een nationale communicatiecampagne
  • Communicatiereturn in de vorm van promotiemateriaal. -> dit pakket kan u volledig zelf samenstellen
  • Potentiële klanten vinden hun weg naar uw bedrijf.
  • Koppel acties en promoties aan dit opendeurweekend.
  • Zet uw bedrijf in de kijker bij prospecten en bij lokale pers.
  • Werk samen met collega's om er lokaal nog sterker uit te komen.
  • Maak deel uit van het grootste opendeurweekend voor bouwprofessionals.
  • Nieuws te vertellen, vacatures, nieuwe showroom, promo's, ...? Bouwroute is de gelegenheid om het bekend te maken aan de buitenwereld.

7.   Mag ik samenwerken met een leverancier?

Dit kan perfect, als u één van uw leveranciers een demo of dergelijke wil laten geven kan dit perfect tijdens de Bouwroute op uw locatie.

8.   Hoe haal ik het maximale uit mijn deelname?

Tijdens de voorbereiding krijgt u verschillende briefings, met daarin Tips&Tricks om het maximale uit uw deelname te halen. Daarnaast organiseren we verschillende Webinars waarbij verschillende experts jullie mee op weg helpen om online te adverteren, uw lokaal netwerk te betrekken en hoe u het best kan communiceren rond uw deelname. U krijgt hiervoor telkens een uitnodiging toegestuurd.

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, gebaseerd op anonieme gegevens. We respecteren jouw privacy.